Hayırlı geceler…en son bi post açmiştım testte silik cizgi cikti diye maalesef testin azizliğine uğradım ve geçen hafta pazartesi günü adet oldum.Cumartesi günü bitti.3 kere hamile kaldim.Sırasıyla kimyasal, boş , nedeni belli olmayan düşük..Psikolojik olarak kendimi yıpranmış hissediyorum.Eşimle hamilr kalicam diye birliktelik olmuyor yani sürekli düşünmüyorum oluruna biraktım ama yine olmuyor olmuyor.En sonki düşüğümü 24 mayısta yaptım.6 ay olucak.Niye olmuyor anlamıyorum.En son gittiğim doktor rahmimin ters olduğunu söyledi ama hamile kalmama engel değil.Adet günume 1 ,2 gün kala başlıyorum test yapmaya.Gerçekten kaldıramıyorum artık