Esma00 Aynı ben korkmayın geçecek inşallah ❤️1 buçuk aydır hırıltı öksürüğüm var inanın verem gibiyim test verdim negatif covid değilim zaten biliyordum şimdi anca yeni yeni geçiyor çok şükür hala az hırıltım var ama az kaldı hiç korkmayın tehlikeli olsa doktor izin vermez zaten doğum sonrası sadece doktora öksürünce dikişleri falan sorun