İyi geceler anneleriim.
Tecrübeli elbet annelerimiz vardır diye düşünüyorum. 4 aylık prensesim var ve sanırım artık damakları kendini hazırlamaya başladı. Bu süre zarfında eli kesinlikle ağzından çıkarmıyor. Mümkün oldukça vermemeye çalışıyorum elini. Alışırsa sonrası kötü diye 🤦♀️wee ve babytime emziklerimiz vardı önceden tutmadı. Şimdi araştırdığıma göre bebekler ellerini emmeye devam ederse en erken 2 en geç 6 yaşına kadar emebilirniş. Bunun için emzik önersin gördüm en azından dezenfekte edilebilir diye. Philips avent night emzik aldım yavaş yavaş tutmaya başladı. Gece hariç gün içinde emzirdikten sonra elini ağzına götürmemesi için vermeyi düşünüyorum. Yaşayan var mı nasıl sonuca ulaştınız. Bu arada sadece anne sütü ile besleniyoruz.