Alyam- Kızlar bu hafta öğrendim tam 36 hastalıkken birden bire bebeğimde böbreklerinde kist olduğu ve birinin boyu 42mm diğeri 11 mm normalde 5 mm altında olması gerekiyormuş doğduktan hemen sonra amaliyat felan diyorlar çok kötüyüm napmalıyım 😭😭
Asyaveannesi36 Alyam- çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin detaylı yaptırmış mıydın ozaman birşey demedi mi doktor
Asyaveannesi36 Alyam- moralini yüksek tutmaya çalış hemen kötüyü düşünme dur bakalım perinatolog da bir görsün yeğenime down sendromlu dediler Acıbadem de şuan gayet sağlıklı ultrasonda hiç birşey %100 doğru değil yeğenim şuan 10 yaşında ablam her gün ağladı bebeği üzme
Alyam- Asyaveannesi36 daha önce istemedi bunu söyler söyleme yaptırdım ama nolucak hiç bilmiyorum çok kötüyüm ☹️
Alyam- Zeytin20 yarın sabah randevum var bakalım nediycek yani herkez bişi söylüyo kafam çok karıştı işk defa duyuyorum böyle bişi
Zeytin20 Alyam- genişleme olmuştu oğlumda ama kisti duymadım araştırmadım da. 42 mm ise 20 li haftalarda detaylıda görünür diye düşünmüştüm. Güzel haberler alın inşallah 🙏
Alyam- Zeytin20 amin inşallah zaten bi böbreğinde genişleme var bi böbreğinde kist var dua edin lütfen 🙏😭😭
Alyam- Asyaveannesi36 Ewt ama detaylı ultrason girdim yani kesin kist olduğu ama ne süreç bizi bekliyor hiç bilmiyorum bı zamana kadar görülmesi lazım olan şey kocam kist ama nasıl görmüyor doktorlar. Bilmiyorum ve özele gidiyordum üstelik 😭