Bustagur Hulyaaaaa75 benim de öyle. Taş gibi oluyor. Gaz mı yapıyor acaba midem siye düşünüyorum. Şöyle güzel bir yuvarlak da değil. Armut gibi alt taraf önde gidiyor :) sizinkinin şekli nasıl
Mus-sak Senaae Bende 17. Haftadayım Ve Bendede Bir Değişiklik Yok 🤓 Hiçte Dert Etmiyorum Boyu Kilosu Haftasıyla Uyumluysa Göbek Çıkmasada Olur 🤗
BuseTrkhan Ya beni. Dr uyandığımda sabahlarım elim yüzüm burnum şişiyor şimdiden neden acaba zayıfım da 17 haftada 2 kilo aldık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️