Shnern Benimde bugün kendi doktorum yoktu gittiğimde ilgi göstermedi 39.1 dedi nasıl yani dedim sağlık bakanlığı hesabıyla dedi nasıl hesapladı anlamadım 2 doktora gittim hepsinde duzgundu nst rahim hareketli diyor doğum habercisi mi diyorum belli olmaz diyo kafamı karıştırdı kendi doktorumda yıllık izinde kendimi kötü hissetim açıkçası bnde çok korkuyorum suniden