diamond2635 RumeysaNur34 yok canom benim 2 yıl önce bir kaybım bar sezaryenle almışlardı bu da sezaryen olacak
Esraaer 26+6 🌸Gittikçe şiştiğinizi hissediyor musunuz 🤭Benim karnım şimdiden çok büyük gibi son aylarda nasıl olur bilmiyorum kızlar 😀