Canım sanki tersliyorsunuz beni ama caresizdim önce sarlik geçirdi bebeğim sütüm az geldi zate sagdim hep doğuştan dediler sarlik sonra bitdi şükür dedimi eşim kofur gitdi arkdasi covid mis 6 gun bebeğimle hastanede yatdik bana olmadı birşey olan Sabime oldu e benim de piskoljim malum üzgün bitkin tek başına serum var ayaklarında kolunda zarzor emziryordum yavrumu sonra bitdi ev geldik benim üzüntüden sütüm az az daha çok azaldı su içmedim üzül ağla felan derken sonra doktor gitdik kilo kaybetiyor dedi iyi değil dedi 3 aylık bir bebek en az 5 6 olması lazım kilosu dedi benim bebeğim 3500 doğdu ama gidikce zayıfladı yavrum oyuzden mama verdim ve şimdi kaynanm köyden geliyor napcam bilmiyorum eşim kızıyor keyfimden vermemişim gibi eşim hep ardim annesi diyor emiyor emiyor mama az veriyoruz oysaki emiyor daha bugün zarzor az cik şerbet sürdüm gosume ağla ağla aldı sonra bıraktı kendin parcaldi çocuğum sonra daynamadim mama yaptım uydu şuan şurada kalmış ekgidaya 2 ay emedi değil hiç doğdu sütüm az geldi 3 ay emzirdim zarzor ama 4 cu aya daha yeni girdik ret ler başladi