Umudayolculuk36 Kızlar vajina girşim sanki kapanıp açılıyor bebeğim hareket ettikçe sizede oluyor.mu korkuyorum kendimi sıkıyorum randevum haftasonu 🤭
Syma06 Umudayolculuk36 benimde olmuştu canım korkma bebek daha da aşağı yerleşmeye çalışıyor o yüzden bence
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 bendede vajina çatı ağrısı başladı 32 haftalık hamileyim ama korkmam gerekirmi bilmiyorum Ah hayırlısıyla zaman geçsinde kavuşalım bebişlerimize nefes almak bile çok zorluyor artık çok şiştim
Umudayolculuk36 poyrazinannesi3547 çatı ağrısı nasıl oluyor canım benimki gibi ağrı mı vajina ağrın ay sağlıkla alalım
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 sanırım aynı ağrı vajinanın iç kemikleri varya orası 2 hafta önce doktora demştm normal demişti yok et beni çıktı dedim normal dedi ayy bu doktorda herşeye normal dedi canım ama bilmiyorum
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 bebiş büyüyüp kilo aldıkça baskı yapıyor sanırım valla berbat o ağrı pijamayı zor giyiyorum
Umudayolculuk36 poyrazinannesi3547 benimde vajinamda var doluluk hissi gibi tarif ettiğin gibi afet sancısı gibi :(
Umudayolculuk36 poyrazinannesi3547 hiö sorma canım benim yattığım kalktığım bile bazen aynı napayım:( Allah yardımcımız olsun Erken gelmesinden korkuyorum
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 adet sancısı şükür yok ama böyle ordaki kemiklerim kırılmş gibi ağrıyor canım inşallah normaldir bakalım başka arkadaşlarda yaşamışmı böyle şeyler bu haftalarda
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 Allah korusun ama inan bende korkuyorum canım diyom en azından sabretse 37 ye kadar o zaman korkmayız o kadar en azından cigerleri gelişse inşallah vakitlerinde gelsin tüm bebişler
Umudayolculuk36 poyrazinannesi3547 benim doktorum bana ciğer geliştirici yaptı iyi otuzlu haftalarda erken doğum riskim olduğu için Sen de doktorla muhakkak bunlardan bahset canım konuş belki önlem alır ben kasılma önleyici ve prog Están kullanıyorum mesela
Nevarebeka poyrazinannesi3547 37 deyim bende de var aynısını catı agrısı pijama giyerken merdiven inerken çok fena oluyorum
poyrazinannesi3547 Umudayolculuk36 Valla iyi yapmş canım ben üniversite hastanesine gidiyorum özel değil o kadar ilgili değiller magnezyum kullanıyordum azalt dedi işte ayın 26sında gtcem bakalm ne dicek yaparlar mı dememle bilmiyorum ki
Syma06 Umudayolculuk36 benim de o haftalarımda çok belirgin ağrım olmuştu kontrole gittim doktorum bebek tam sokmuş kafasını hiçbir boşluk yok demişti şuan 38. Haftamdayım halen öyle alttan bi baskı var hep
poyrazinannesi3547 Nevarebeka Yaaaa berbat bişey yürürken bile agriyor sizde ne zaman başladı acaba benide çok zorluyor birde hep sola yatıyorum o taraf dahada sızlıyor inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🤲
Nevarebeka poyrazinannesi3547 1 haftadır falan var kalcamdaki uzun zamandır var ama yoruldukça agrıyor bikini bölgesi her zaman dayanılmayacak gibi değil benimki su anlık