evlatkokusu0806 https://www.hizliresim.com/6a0ook6 Bunun fiyatı çok uygun ve bütün yorumlar çok iyiydi şimdi sipariş verdim kullanan var mı 🙈❤️🌼
Esra-57 evlatkokusu0806 oğlumda hakmardan almıştım 60 tlye o kadar çok kullandık ki onda gerçekten çok memnun kaldım baya bı zamanda bindi kendini kaydira kaydira indirine kadar 🤣 yine hamileyim bı ara babynest yaptırmayı düşündüm puset aklıma gelince vazgeçtim şimdi Allah nasip ederse kızımda kullanıcam ☺️
guzellanne evlatkokusu0806 hayırlı olsun canım güle güle kullan. Bende 4 baby markasının pusetini aldım oda yaklaşık bu fiyatlardaydı
evlatkokusu0806 guzellanne teşekkür ederim bakalım memnuniyet fazlaydı bebek arabası da almıcam sanırım şimdilik sling diyorlar sanırım karında taşıma olan
guzellanne evlatkokusu0806 bende almadım araba sonra hastaneye felan gittik bebek kucakta sürekli baktık olmuyor mecbur aldık insan yoruluyor hastane işleri dışarı işleri olunca bide kış lat kat sarıyorsun biz aldık en sonunda
Patmem Ben buna benzer farklı marka kullandım ama acayip memnun kaldım yumusacikti içi yani sert değildi bilerek öyle almıştım güle güle kullanın pişman olmazsınız :)