Ozgrrr Ben nefes darlığı çok çektim boğuluyorum zannettim panik atak gibi bişi geliyodu su içsem şişiyodum sanki 3 ay gece uykum gündüz uykum yoktu yatamıyodum yatınca boğuluyo gibi oluyodum 36.haftamdayım şimdi çok fena vuruyo güçlü oldu tekmeleri canım yanıyo ama 2 haftam kaldı sabredicem mecburen Allah sabır versin hepimize 🤲🏻