Merhabalar ne zamandır burda yoktum özlemişim 😁 tüp bebekle mayıs ayında doğum yaptım şimdi 2.tüp bebeği yılbaşından sonra düşünüyoruz. Çocuklarının arası 1,5 yaş olanlar neler yaşadı nasıl bir süreç beni bekliyor?
NOT: Tüp bebekleri saklama süreci 5 yıldır. Sonrasında imha ediliyorlar ve tedavi en başa sarıyor ücrette sıfırdan ödeniyor. Bizim 2.yılımız bitti acelemiz bundandır a dostlar.