Aypare_ canım ılk gebelıgımde tuzlu yedıgım ıcın ayaklarıö davul olmustu 3aylıkken hemde doguma kadar surdu sımdı ıkınxıye hamıleuım sıfır tuz yıyorum ınan cok sukur hıc sısım olmadı rahatım. Zor olucak bılıyorum ama senın ve bebegın ıyılıgı ıcın tuzu sıfır yapmasanda azalt odemlerın azalır en azından