Elif1608 Seymasen 37+0olduk🧿 çok fazla sertleşme var ve hareketleri çok aşağıda hissediyorum sanki her an çıkıcak gibi 😇🥲
DenizveKumsal Seymasen 36+4 te 3100 gr demişti 37+5te tekrar gidicez bakalım bekliyoruz gelsin diye ☺️ 4 kg olmadan gelir inşallah yoksa normal doğurma şansım azalır 😔 ilki sezeryan olduğu için 😌