piinaarr ben 23 haftalık hamileyim ve dedğiniz gibi ağrı bendede oluyor ara ara bebek hareket ettikçe alt tarafımda vajinada çok kötü ağrı oluyor ama doktorum normal dedi bebeğin ayakları aşağıda orda hareket ediyor oyüzden ağrı oluyor dedi inşallah sizinde normaldir canım ama insan ister istemez korkuyor doktorumun normal demesine rağmen o ağrı olunca yinede korkuyorum