Gamzesss3 1 aydır çekiyorum ve çalışan anneyim allahtan masa başı ama yemekten sonra daha çok canım yanıyor geberiyorum resmen kadın dogumcum bebekle alakası yok dedi kardiyolojiye yolladı ekg çekildim tahlil yaptı kalbimde temiz bi sıkıntı yok yine sebep bulunmadı öyle kaldı geçenlerde dahiliye ye gittim kan pıhtılaşmamdan dolayı onada söyledim belki bilir diye şişkinlik gazdan olabilir dedi hala bilibmiyor ama bende geberiyorum ama yapcak birsey yok dedi doğuma kadar alışcaksın bu ağrıya dedi doktor buraya bende yazmıştım 1 ay öncesinde bazılarının doguma kadar geçmiyormuş mecbur alısıcZ galiba 🤷🏼♀️