Lavinia21 tugcesari hayırlı olsun 🌼 benim de 15 haftalık oldu daha kontrole gitmedim 16 17 gideyim garanti olsun diye. Erken gidersem cinsiyet yanlış çıkar diye korkuyorum 😕
tugcesari Lavinia21 benim ikinci gebeligim ve ayni doktoruma gidiyorum oglumu 11. Haftada ogrendim kızımida 12. Haftada cok sukur doktorum hic yanilmadi once Allaha sonra doktoruma guveniyorum Rabbim gonlune gore versin seninde canim 😍
Hmzshnrikra tugcesari aa ne güzel benimde perşembe akşamı yani 12 haftalikken kontrolüm var 2.gebeligim kız olmasını okadar çok istiyorum ki insalllah benim de belli olur
tugcesari Hmzshnrikra hadi hayırlisı bende cok istedim bir kizim olmasini Rabbim gonlume gore verdi cok sukur insallah seninde gonlunce olur 🤲🥰🥰
Lavinia21 tugcesari inşallah 🌼 benim de 2. Hamileliğim. İlkini 17. Haftada net öğrendiğim için erken gitmek istemiyorum sanırım 🤭
tugcesari Lavinia21 evet haklisin bencede 🙈 benim çocuklarim erkenciler bu konuda çok şükür 🥰 kiz gec gosterir derlerdi hep sanirim degisiyor kisiden kisiyemi artik bilemiyorum 🔥😍
Aysmaa tugcesari doktor net olarak söyledi mi ne güzel. Allah analı babalı kucağınıza almayı nasip etsin
tugcesari Aysmaa evet cinsiyet kız dedi haftaya pazartesi tekrar gidecegim o zamanda bakarım dedi ama net olarak kız dedi 🥰 teşekkür ederim