Merhabalar, bugün 38.haftaya girdik sabah baslayan mide bulantısı, kusma ve aşırı derecede ishal şikayetim var(bu haftaya kadar tek bir kere bile bulanti kusma yaşamamıştım :(( ). Doktora gittkk serumlar tahliller yapıldı ama tık yok hala aynı şekilde devam ediyor. Sabahtir tek lokma bisey yiyemedim yediklerimin hepsini çıkardım çocuğuma üzülüyorum ama yiyemiyorumda. Başına benzer bir durum gelen var mı ve nasıl çözüm buldunuz tıbbi müdahale dışında. Yardımcı olursanız sevinirim 🤲 şimdiden teşekkür ederim.