Kard_de_len02 Adetim 6 gün gecikti idrar testi yaptım iki çizgi biri hafif silik görünüyordu kan testi yaptım beta hcg değeri 129 çıktı sizce kaç haftalık olabilir ?
aysnrsvs Kard_de_len02 adet olacagimi beklediğim gün yaptım ikinci çizgi silik çıkmıştı 4 haftalikti 3 gün sonra tekrar yaptım ikinci çizgi daha belirgindi 4+3 te kanda 80 civarı çıkmıştı beta hcg
esmer3 Geç döllenme olma ihtimali yüksek o yüzden de büyüdükçe bebek ultrasonda anlar doktor kaç haftalıj olduğunu, şimdilik son adete göre hesaplarsınız
Esrayel Bende şuan hamileyim 15 haftalık benimde adettim 3 gün geçilmişti idrar testi yaptım çift çizgi çıktı bir hafta sonra kan testi yaptığımda BCG 1000 çıkmıştı ozaman doktor 5 haftalık dedi
Kard_de_len02 Esrayel bende tekrar kan testi yapmak istedim ama doktorum gerek yok dedi Perşembe günü muayeneye gel dedi çok heyecanlıyız 😂
Kard_de_len02 aysnrsvs Perşembe günü muayenemiz var hadi hayırlısı sizde hayırlısı ile kuçağınıza alırsınız inşallah
Esrayel Kard_de_len02 seni çok iyi anlıyorum bende ilk duyduğumda çok heyecanlanmistim inşallah sağlıkla kucağına alnayida nasip etsin rabbim