Kızlar iyi geceler herkese aklıma bir şey takıldı ben normalde 32+4 deyim bugün kontrole gittim usg kağıdında da 33+4 yazıyor tam 1 ay sonra gidiyorum ben normalde 1 ay sonrası için doktor doğuma kadar her hafta geleceksin nts için dedi ama ben 1 ay sonra gidince 38.haftaya denk oluyor 1 ay sonraki gittiğimde o hafta için ameliyat günü mu verir doktor asistanina sordum hayır onda bebeğin gelişimi denk geliyor yazmış hiç bir şey anlayamadım normalde 1 ocakti ama erken olacak gibi dedi doktor birde bugün kafam çok karıştı ilk bebişş🤦🏻♀️