Gulper canım benim rabbim yar ve yardımcınız olsun ben de üç gündür hastanedeyim kanamam hala devam ediyor ve bebeğim daha 26 haftalık göbek çevresi de 2 hafta geriden .. rabbim zamanında ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 ben de kendimi biraz yorunca öyle oldu hiç yormayacağım diyorum inşallah artık .. hele bi atlatalım da şu günleri