Nergis1901 Kizlar yarn oglen ameliyat oluyorum. Ogluma kavusucam. Dualarinizi eksik etmeyin. Cok korkum var🙏
Duy_gu Nergis1901 inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım korkma kokusunu içine çekeceğin anı düşün ♥️♥️♥️😘
Cicek95 Nergis1901 Bende yarın sabah oğlumla tanışacağım 😍 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah canım 🙏🏻 Hayırlı doğumlar diliyorum 🤩
Gul-42 Nergis1901 asla korkma sezeryandan aşırı korkan saatlerce aglayan bırı olarak soyluorum sormak ıstedıgın varsa sorabılırsın
kubrakokcan Nergis1901 Çok güzel bir sezaryen geçirdim , umarım sizin de öyle olur. Sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah ❤️🤲🏻
Mariaisa İki sezeryan geçirmiş biri olarak söylüyorum ki korkmayın Allah kolaylığını veriyor ne olup gittiğini anlamıyorsunuz. Hele ki bebişiniz size getirilince ❤️🥰
Masal__ Nergis1901 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Bende yarın doktora gidiyorum sezaryen olacak ama gün belli değil hazırlıklı gel dedi herşeyimiz hazır bekleyip görücez 🌸🤲🏻🥰