Merhabalar bugün temizlik yaptım öğün atladım. Aksam yemeğinden sonra birden bi fenalasma hissettim. Mide bulantısı yüzümden ateş cikiyor hissi bayginlik hissi gibi. Tokluk şekerim 90 tansiyonum 13.9 çıktı 1 saat sonra 10.7 çıktı. Bebek hiç olmadığı kadar hareketli. Endise edilecek bir durum var mıdır yaşayanınız var mı böyle bir durum?Sabaha kontrolum var o sebepten bekleyeyim dedim ama içim huzursuz .