Benim çocuklarım haftasında normal doğmasına rağmen küçük doğuyorlar gerilik falan da yok :) birisi 2300 doğdu biri 2480 falan :) çok da sağlıklı ve bakımı keyifliydi korkmayın akciğerleri zaten gelişmiş önemli olan kilo değil akciğerler bebekte kilo hemen alırlar