HBHediyeZengilBudakolu canim ilk 3 ay zararlı bebegin organlari olusuyor benim doktorum bana mide bulantisi icin bile hap vermedi. Dis icin 2ci 3 aylık donemde tedavi olmalisin lakin soyle bir durumda var 20 lik dis agrisi tutarsa yuzun siser ve mecbur antibiyotik kullanman gerekir o yuzden cok iyi fircala dis ipi gargara yap rahatlaticak seyler dene cok gecmis olsun cok zordur dis agrisi.