İyi akşamlar kızlar daha 15 gün önce grip oldum test yaptırmıştım negatifti şimdi tekrarladı birde öksürüğe çevirdi taaa ciğerlerimden geliyor sürekli balgam atıyorum her tarafım foşur foşur akıyor hasta olmaktan yoruluyorum artık ne kadar dikkat etsem de Bi soğuk yedim mi tamam. Galiba bu ara salgın var forum da da grip öksürük başlığı çok gördüm insan korkuyor ya hemen iyileşsem diye bekliyorum benim bir de faranjitim var nefes alırken ciğerlerim ötüyor bu kötü öksürüğe önerebileceğiniz bir şey var mı kızlar ? hepimizin Allah yardımcısı olsun