Zeliha_27 Hazalkaralar 20+3′deyiz. İkiz ve ilk gebeliğin. Ne tarafta olduklarını hissediyorum ama tekmeleme hissetmedim henüz, her gün kontrol ediyorum 🤭❤️
Fatmabulutt Zeliha_27 merhaba bende 18+4 günlük hamileyim ikiz ama nerdeyse 3 gündür karnımda kıpırtı bile yok 2 gün sonra randevum var korkuyorum normalde karnım felan da titredi hiç yoktan oda yok sessiz sizce normalmi
llFatma Hazalkaralar ben 17…18. Haftalarda hissetmeye başladım 20. Haftalarda ise eşim gece bana sarıldığında ufak hissetmeye başladı. Şimdi 32.haftadayim elini koyduğu yere geliyor nasıl hissediyorsa bilmiyorum ama hoşuna gidiyor😊