Ebrufatih Evet benim sizinki kadar ağır değil 2 3 ayda bir yokluyor ilaç içince 1 2 saat içerisinde geçiyordu ama tabii şu an içemediğimden 😞 yarın doktorumu arayıp uygun bir ilaç isteyeceğim, biberiye yağımda yok küçük bir yerde yaşıyorum aktar tarzı bir şey yok burda vikisi deneyeceğim en azından tam geçiyor oh tamam rahatladım diyorum 1 saat sonra tekrar aynı