Kizlar merhaba 37+3 teyim. Şuan herşey normal gidiyor. Normal doğum yapicam gibi gözüküyor ama son dk ne olur bilemiyorum tabiki. Neyse ben cok zor bi hamilelik geçirdim 5. Ayda ayağımı filan kırdım, hala mide bulantisi ve kusma yaşıyorum. Zaten kilo falanda alamadim hic bu yüzden ama doktorum bebeğin kilosuna boyuna gayet iyi diyor. Buda benim için yeterli kilo almasamda olur. Neyse bu kadar zorlandığım için artik doğum yapmak istiyorum. Yarın kontrolüm var. Açılma yoksa bile suni sancı verip açılma saģlaniyormus. Acaba yaptırsam mı diye düşünüyorum. Çünkü gerçekten çok yoruldum artık 2 hafta daha nasıl dayanırım bilemiyorum. Iyice agırlaştı yalancı sancılarim 10 gündür başladı geceleri uyuyamiyorum aģrıdan.