Bende 30. Haftamdayım biraz ayakta kalsam 23. Haftamdan beridir ne sağa ne sola dönebiliyorum bacaklarımı yürürken zor atıyorum banada magnezyum verdi doktor bir faydası olmadı kime sorsam çevremden kasık agrısı olmadığını söylüyorlar bende çok fazla tedirgin oluyorum bu duruma ama anormal birsey olsa ona göre doktorlar tavsiyede bulunurlar diye düşünüyorum normal birşey demek ki magnezyum verip gönderdiklerine göre inşallah bebeklerimizde sıkıntı olmasnda sabrederiz yapıcak birşey yok