Brkgl Kızlar hepinize merhaba 🙋🏻♀️ 31+6yım dün kontrolüm vardı,kg 2060gr,boy 45cm,Doktorum biraz iri gibi duruyor 1 hafta 10 gün önden gidiyor dedi,normal Doğum yapamaz mıyım böyle giderse,ya da böyle olupta sonradan normal haftasına dönen var mı? Çok mu kilolu gerçekten 🙄 şimdiden teşekkür ederim hepinize 🤗
ozdenarda Brkgl cok kilolu degil bence ultrasyonun yanilma payi cok oluyor benm bebegim 32 deyken 2450 ydi 40 bulursa sezaryan olabilir demisti ama benm minnak 37 de geldi yanilma payi oldu tabiki 3300 dgdu 37 de 🤗
Buketali Brkgl doktorunuz çok abartmış aynı haftada benim ki de sizin ki gibi 2 küsür demişlerdi ama normal dediler rahat olun
ilkgebelik Brkgl hiç iri değil sıkma canını yani bizimde tam 32 de 2100 filandı en son 37 de 3100 dü hala iri değil gayet normal bence sağlıkla alalım da canım kilo mühim değil ultrason yanılma payı da var hem 😇🙏🙏
Aysenurtsr 37.haftadayim ama ultrasonda hep onde ve iri bir bebek. Normal doguma engel olmadigini soyluyor doktorlarim, bekliyorum oyle :)
kardeleng Ya aynı sorun bende de var dün doktor randevum vardı daha 19+3 daha doğuma çok var ama bebek önden gidiyor iri bebek deyince üzüldüm.Doktorum 4kilodan fazla olursa vajinal doğuma alamam dedi.Çok istiyorum vajinal doğumu.Ben kilo da almadım çok şükür fazla 1kilo aldım sadece şimdiye kadar ama bu çocuk nereden besleniyor anlamadım.Umarım sonlara doğru normale döner.
Aysenurtsr Edaaaaa ben 2 kilo dogmusum mesela :) 30 yasindayim ancak hamileligimde 60 kiloya ulastim hep. 44,45 dim. Esim iri bir bebekmis sanirim babasina benzicek oglum:) Ben yediklerime cok dikkat ederek duzenli yedim aslinda onunda etkisi oldu.
Oglununannesi Brkgl benim 30+3 de 1942 gramdı 33+0 da 2600 iri dediler baya ama dün gittim 35+2 2750 gram irilik mirilik kalmamış sonrada kilo alımı yavaşlayabiliyor yani takılma kiloya sağlıkla gelsinler inşaallah :)
Brkgl Oglununannesi amiiin inşallah bende onu merak ediyorum sonradan normal haftasına döner mi diye inşallah öyle olur,çok teşekkür ederim 🤗
Nurr_1 Brkgl ben henüz Doğum yapmadım ama iki önce yeğenim oldu Yengeme de böyle demişlerdi ama çatı kemiği dar denildiği için sezeryan oldu bebek iri diye değil 3.200 doğdu çokta iri değil aslında neden böyle şüpheye düşürüyorlar öncesinden anlamıyorum
Edaaaaa Aysenurtsr bnde zyifm esimde bebismz zyif olmsn dye yiyorm ama pek umudm yk. Msela ne ymeliym ki ?
Asrinbaby Brkgl cnm 40+1 deyim az önce geldim doktordan 4.100 gr bebeğim baştan beri de hep önden gidiyordu yani hiç kafana takma . Iri bebek daha güçlü olur ve doğumun daha kolay olur eskiler bile hep öyle anlatır. Ben kendime güveniyorum 1 hafta daha bekliycem sancı gelmesini
blackwhite Brkgl benimde öyle 2100 31.de dr sordum iri bebek Dedi iris olabilir Dedi babası da 4 kg doğmuş suyum fazla olduğundan sezaryan olur ama hiç belli olmaz Dedi 40 da da gelebilir Dedi yani 31 de Doğum şeklini konuşmak çok saçma beklemek lazım
Aysenurtsr Edaaaaa hamileligimin basindan beri eger oglen sebze yediysem aksam et yedim. Kahvaltilarimda kasar, beyaz peynir ve yumurta hep yedim. Hergun bir avuc ceviz ve badem. Muz da kilo aldiriyor, duzenli meyvelerimi de yedim. Dogcak hala yiyorum 😃
Sukranerolkaradag Brkgl Benim de ultrasonda senin haftanda 2060 çıkmıştı ama şu an 2560 36. Hafta. Ultrasonda tahmini ölçüm var doktorun 1ml kaydırması bile yanlış sonuç verebiliyor ki bazen aynı doktor kendiyle çelişebiliyor ölçüler konusunda.