yunusemreninannesiii Kızlar size sorum olacaktı ben 18 haftalık gebeyım ve karnım öyle cok acıkmıyor gece uyanıp yemekte yemiyorum herkes biz gece bile kalkıyoruz dıyorlar benımle aynı olanlar normal mi 😑
Ceyduygu yunusemreninannesiii Çok normal illaki anormal bir şekilde yemeniz gerekmiyor ki. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması
MMmerve_ yunusemreninannesiii valla cNım benım ıstahım kapandı dusun aksam yemegı yemıyorum mesela yani bebek ıyıyse ıstahlı olmak yada olmamak cokta onemlı dgl besın olarak gun ıcınde yıyebılıyosan gerısı skntı dgl
Happy_001 yunusemreninannesiii herkesle buyenız aynımı bu kıyaslama bıraz tuaf oldu yani ben peynir yemiyorum siz yada baskası yiyor gayet normal seyler oyle dusun emek bebege etki eder canım
yunusemreninannesiii Ceyduygu ben her zaman nasılsam öyleyim ara öğün yemezdım öyle meyve süt felan içiyorum midem kazınıyor ama öyle abarti bi yemek yemem yok
yunusemreninannesiii Seyma2 benım ilk üç ay her gün sabah akşam bunaltım oldu ben hala kusuyorum ama öyle sureklı degıl acıkmam da yok açıkçası 😑
yunusemreninannesiii MMmerve_ az çok yiyiyorum eskısı gıbı oldum bulantım geçti cok şükür ama hani hamileler her şeyi yemek ister ya o yok bende bebiş gece de uyandırmıyor hatta 12 de uyanıyorum sabah 😂
okuyor yunusemreninannesiii 16. Haftam ben de anormal bir şekilde açıkmiyorum. Hatta eskiye göre aperatif şeyleri daha az yemeye başladım. Doyuyorum.
Merve_boylu yunusemreninannesiii 30. Haftada olmama rağmen bende öyle çok acıkmıyorum bu zamana kadar hiç gece yemek yemedim. Önceki beslenmem nasılsa şimdide öyleyim bence normal kişiden kişiye değişir 🥰🥰
Aryapoyraz yunusemreninannesiii metak etmeyin bir kac hafta sonra uyanırsınız yemek yemek icin suan bebek kücük yağ depolamaya baslamadığı icin ihtiyac duymuyor olabilirsiniz yedikleriniz yeterli geliyordur