Busra7834 valla gayet memnun kaldim en ince ayrıntıyı veriyor damarin içinden akan kanin sesine kadar dinliyor dinletiyor mesleki Bilgi olarak gayet mükemmel olduğunu düşünüyorum mesela sürekli ölçüm yapıyor diyorki atıyorum en az 1 ile 3 arasi olmalı bebegin 2.50 cok güzel diye her ölçüyü belirterek anlatıyor şurada su kadar olmasi lazim evet var yok aklına ne gelcekse herseyi soylereyek anlatıyor ben cok memnun kaldim bebek yüzünü göstermedi adam dk larca uğraştı valla hak ediyor bence parasını