Pelinssoglu Kızlar cumartesi günü kontrolüm vardı 35 haftalık hamileyim. Bugün karnım çok fazla kasılıyor akşama doğru adet sancısı gibi sancım oldu şu an belimde ağrıyor doktorum çıktığı için soramadım nst sonucumu bakabilir misiniz
gizemcetinnn Pelinssoglu benimde 20 gün önce falan bı sancım olmuştu nst de sancı 40 a çıkmıştı.. araştırdığımda eğer sancıniz 3 kere nst de 40 olursa doğum başlangıcı oluyormuş
Senanrrr_06 Pelinssoglu sancın çıkmamış hiç bebeğin kalp atımıda normal doktorum 120 140 arası demişti kalp atışına
esengl03 Pelinssoglu sancın çıkmamış 40 olmasi normal bebek belki hareket ettiyse yada kasildiysa 60 sonrasi sanci olarak sayiliyor o da duzenli olursa dogum sancisi diyorlar.
Mervenin_Mucizesi Kızlae sonuçta ki o şeyler altta olanlar sancı ve bebek hareketleri, üstteki de kalp atışı mı
esengl03 Pelinssoglu 35.haftadan snra oyle agrilar olabiliyor.dogum yaklasikca daha da artabiliyor onemli olan sancilarin sıklığı