Adana01gg Merhaba kızlar enfeksiyondan dolayı 2 kutu antibiyotik bitirdim şimdi de çok aşırı derecede kaşıntım var ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin ne yapmalıyım
aysnrsvs Adana01gg doktor bana kaşıntı için ilaç vermemişti sirkeyi sulandırıp taharetlenmemi önermisti ilk 3 aylık donemde