Merveee34 ipekgumen yaştan dolayı sizin bağlarlar. Spinal anestezi oldum . Cok uzun sürmüyor .10-15 dakika arası
Merveee34 Tugbamete sadece eşin imza atacak .Daha sonradan bisey Çıkmıyor .özel hastanede olacaksa sadece ek ücret ödemen gerekiyor
Tugbamete Merveee34 anladım çok teşekkür ederim şimdilik 750 tl dediler ama bakalım yılbaşından sonra o da artar kesin
ozkurtzey Kesınlıkle bağlatmayın bence. Yaşınız gençse özellikle.. genelde 3-4 dogumdan sonra yapıyorlar bıde yaş ılerı olanlar tercıh edıyor