Bnde 37′de oldum. Çatı muayenesi yapılmıştır
37-38 haftalarda bakılıyor çünki normal doğuma uygun musun değilmisin diye ama doktorun önceden bilgilendirmedimi seni alttan bakacağım demedi mi ? Bana önceki muaynemde demişti bidahakine alttan bakicam diye bnde hazırlıklı gittim oyüzden