3 gecedir hastanede yatıyorum crp değerim ilk hastaneye geldiğimde 53tü bu sabahki testte 47 çıktı üç gündür hastanede tedavi altında olmama rağmen bu kadar düşmüş doktor da daha fazla düşmesini bekliyorduk dedi. Başına böyle bir şey gelmiş olan var mı bu düşüş hızlanır mı acaba?