Çatlama iğnesi bile olsa erken yapmışsınız. Heyecanınızı o kadar iyi anlıyorum ki, her ay erkenden test yapardım bekleyemeyip ama anladım ki sadece kendimi üzüp strese sokuyormuşum.
Hamile olduğum ay, adet gecikmemim 3.günü yaptım testi. Çoook çok silik çıktı. Yani değil öncesinde, adet günü bile yapsam üzülecektim boş yere. Bazısında adetten 6 gün önce bile kaset testte anlaşılıyor, ama bence bu durum kişiden kişiye göre değişiyor. Canınızı sıkmayın, sabredin inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏻