Hayaller_umut 9 aylık evliyim 6 aydır deniyoruz . Catlatma iğnesi oldum ekimde yine olmadı . Bu ay folata başladım yumurtlamayı yaşadım hissettim adetime 3 gün var şuan göğüs ağrım var ama bu bir belirtimi bilmiyorum az önce yorumda okudum ilişki sırasında süt hormonu çalıştığı için o da ağrı yaparmış bilmiyorum ya ilk kez göğüs ağrım var birde catlatma iğnesi olduğumda olmuştu . Olmazsa bu ay alanında uzman bir doktor buldum oraya gidecez . Birde mfk yöntemini yapacam 🙏🏻