Arkadaşlar merhaba 3 Kasım yumurtlama günüm bata 4 gün kaldı test yapmaya aşırı korkuyorum sadece 2 gündür tansiyonum cok yükseliyor birde kasıgim da ağrı var.sorum şu göğüs hassasiyeti hiç yok ilk gebeligimde cok fazla göğüs hassasiyeti vardi.her hamilelikte göğüs hassasiyeti olmak zorunda mı olmayan var mı.