Kızlar 35 haftalıgım bu haftalarda bu ağrılar normalmi bebegin kafası pozisyonu aşagıda cok Baskı oluyor belimde aşırı ağrı oluyor bıcak saplanır gibi mide ağrısı da var her gün ılık duşa giriyorum ağrıdan duramadım icin az fayda ediyor bi saat sonra yine ara ara ağrılar giriyor karnımın yan kısımlarında da ağrı var. Cuma günü doktora gidicem ozaman konuşucam ntsye baglaması icin sancım varmı cıkarmı diye içim rahat etsin istiyorum ama cumaya kadar nasıl dayanıcam bilmiyorum cok ağrım var acile gitsem boşa gidicem ilgilenmiyorlar en yakın hastane burası yakınımda başka hastenede yok napıcam bilmiyorum bu haftalar da bunlar normal mi Kızlar yeni muyane olmuş doktora bakınmış olanlar eğer sorduysa bu yoruma doktorunuz dediklerinizi yazarmısınız içim rahat degil acım ağrım fazla rahim büyüdügü icin mi bukadae baskı oluyor normal mi yoksa dogum sancısı mı anlamadım fikri olan bişey yazsın