Bb2021 Kızlar böyle isme özel madlen çikolatalar varya kutulu falan yanında kolonya yaptırdıgınız memnun kaldıgınız yerler varmıdır?
Bb2021 elfmoom aslında lokum da alıcam bizde bebek doğduktan sonra hastanaede falanda hemşirelere falan lokum dağıtılır 🙈
annembabam Ben de yaptırmayacağım, eve gelen 1. Sınıf akrabaya normal madlen ya da lokum tutarız .😔ben uzaktayım çok ailemden
busrabyrm97 https://resimyukle.io/r/0euGj6H3ry Daha bitmedi ama bn kendim yapıyorum şuan madlenleri aldım etiketini de bastırdım kutulu olarak yapacağım
Asyaveannesi36 Bb2021 ck_desingevent da pelitin madlen isimli metal kutulu çikolata ve kolonya yaptırdım arkadaşım da orda yaptırmıştı herkes bayıldı görüntüsü bile harika sayfalarından bakabilirsiniz 💜
Sedefavc Eslemkusun_annesi memnun kaldin mi bende çikolata ve kahve hediyelik sipariş ettim 1-2gune gelir