Sudee9 Arkadaşlar aşırı ağrım var 3. Günüm neler yapsam hemen toparlarım kaçıncı güne iyi olurum ilk doğumum aşırı zorlanıyorum sanki hiç geçmiycekmiş gibi geliyor 🥺🥺
hamisanne_63 Sudee9 benim ağrılarımın geçmesi 15 gün sürdü 😒kimileri iki günde ayaklanıyor her işini yapabiliyor bünye ile alakalı
MMmerve_ Sudee9 bol yuruyun dıyolar canım benım ılk gebelıgımde xok zor toparlanmıstım:( sımdk ıkıncıdende korkuyorum
Damli Sudee9 sürekli yürüyün yatmayın hemen iyileşeceksiniz öyle yaparsanız çok zor oluyor ben ağlaya ağlaya yürüyordum ama 5. Gün dışarı çıkıp gezmiştim o kadar fark etti yürümek
Ebrutunc Benim uyuşukluğum geçtiği gibi hemen yürüdüm bol bol yürü 2. Günde ben çok iyiydim gayet toparlamıştım. Tabi her bünye aynı değil ama hareketsiz kalmamaya özen göster umarım biran önce toparlarsın 💕