Nermin_nur1 Selam kuzular iki kere düşüşüm oldu. İkinci hamileliğimde Ovulasyon takibi yapmıştım ce gebelikle sonuçlanmıştı. O zaman gebelik testi yaptığımda aynı böyle silik çıkmıştı daha sonra gebeliğim netleşmişti. Bu ay yine Ovulasyon takibi yaptım ve testim yine böyle çıktı🙈 çok heyecanlıyım çok istiyoruz sizin yorumunuzu merak ettim canlar 🙏🏻🙏🏻🙈🙈 
Nermin_nur1 mathildaa yarın sabah kan vermeyi düşünüyorum. Çarşamba günü uzun bir yolculuğa çıkacaktım eğer varsa gitmeyeceğim 🙈🙈
Nermin_nur1 minipanda kuzum evet olmayabilir ama ben iki kere düşük yaptım her ihtimali düşünmek zorundayım insan korkuyor işte 15 -20 saatlik yol nereden baksan 😓
Nermin_nur1 2609nrgl sağol canım bu sabah birdaha test yaptım daha koyu çıktı bakarmısın🙈🙈