Denizyildizii pinaryas doktor yapıyor sonuçta tehlikeli olsa yapmaz. Banada kalp atışı duyulsun diye alttan bakılmıştı korkmayın
Seda9507 pinaryas benim bebeğim görünmedi boş gebelik olabilir dedi doktorum mecbur alttan muayene oldum. Ama bir sıkıntı olmadı şükür 🤲
deletedmom27371 pinaryas alttan muayneyi çoğu doktor yapmıyor diye biliyorum özellikte ilk haftalar da yani belli bir haftaya kadar ekstra bir durum olmadığı sürece
Oznurkk pinaryas tabi ki alttan muayene oluyor. Tehlikeli olsa doktorlar yapmaz dimi ☺️ 16.haftada bile alttan muayene oldum kanamam olduğu için. Korkmana gerek yok 🥰
pinaryas Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 👍🏻😊 Allah hayırlısıyla, sağlıkla ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻😊
hamisanne_63 pinaryas bir sıkıntı olmadığı sürece genelde yapılmıyor son haftalarda bakarlar diye biliyorum olsa da yapacak bişey yok keyfi bakmıyorlar ya bir bildikleri var ki bakıyorlar ☺️
Minnosunannesi11 pinaryas 15+5 haftalık hamileyim. Daha hiç yapmadı 3 doktora gittim. Kanamam oldu yine de hiçbir doktor bakmadı. Bı arkadaşım baktırmış 2 doktora gidiyormuş diğer doktoru kızmış bir daha baktırma diye
_ipekkkkk pinaryas Yaptırdım canım hiçbir sıkıntı olmadı 27+3 kende alttan ultronla baktı rahim ağzı uzunluğuna ultron eski olduğu için devlet hastanesinde o yüzden bir sıkıntı olmadı şükür 🤲🌸
Crcs pinaryas 5 haftalıkken çok küçük olduğu için netleştirmek adına yapıldı. Sonrası hep karından ultrason su an 33. Haftadayız.
Adile20 @pinaryas Tehlike yok bence benim doktorum 3 bucuk ayıma kadar altan muayene etii sıkıntı olmadı 😊
Funday35 pinaryas benim doktorum ilk karından baktı keseyi görmek için göremeyince alttan bakmak zorunda kaldı benim hamileliğim riskli olduğu için doktorum fazla alttan bakmak istemiyor 2 kere kaybım oldu şuan serklajlıyım.