dakpinar- Deletedmom_29 ben gördüm canım inşallah vardır , kan testi ver mutlaka 🥰 hayırlı olsun ınsallah ❤️
Pcoslubiranne Deletedmom_29 yamuk bir çizgi var ama gecerli midir bilinmez.Hemen mi cikti.Sökmeden gözükmüyor muydu?
Deletedmom_29 Serapcemre Adet günümün ertesi günü lekelenmem oldu sonra çok az mikatda 3 gün kahverengi kırmızı şekilde kan geldi normalde 5 gün sürerdi adetim bel ağrım kasık ağrım çok oluyordu merak ettim test yaptım bu şekilde çıktı
Btl-Als Deletedmom_29 Bence bir daha yapın geçen ay benimde böyle oldu adet oldum bazen testler yanıltıyor
Zohraa98 Deletedmom_29 adetinden kac gun gecti?bide ilk 5dkadim cikti canm?cunki cok oldu bende hamilelik degildi☹️
Nazmila1978 Benim bat 25 Kasım bende dün ve bu gün test yaptım silik çizgi çıktı tıpkı seninki gibi çarşamba doktora gidiyorum o zaman belli olacak peki senin belirtin varmı Deletedmom_29
Deletedmom_29 Nazmila1978 psikolojik mi bilmiyorum ama belime sanki bıçak saplanıyor ilk defa böyle bir şey yaşıyorum Kasık ağrılarım , baş dönmem ve miğde bulantım var özellikle yemek yedikten sonra
Nazmila1978 Deletedmom_29 bunları ben hemen hemen adet öncesi yaşarım yani belirti den sayılmaz pek, ama göğüslerimde ağrı ve dolgunluk var ve parlıyor, daha önce ağrı olurdu ama dolgunluk asla olmazdı ve göğüslerde ağrı sonrası kaşıntı da var