Merhaba arkadaşlar 5 klomen kullandım reglinim 12. günü bugün doktorum çatlatma iğnesi yazdı yarın öğlen 12 de yaptıracağım akşamına ilişki olsun dedi,bugün olacak mı diye sormadım ama? Bide iğneden sonra ne kadar sonra test yapmam gerekiyor pcoluyum regl tarihim yok şuan,klomen ve çatlatma iğnesi kullananlar nelere dikkat ettiniz?süreç nasıldı olumlu sonuç alan oldu mu fikirlerinize ihtiyacım var ❤️🙏🐣