asilannesii bu bir yillik surecte hic kadin dogum doktoruna gittiniz mi? Adetinizin duzenli olmasi bir skinti olmadigi anlamina gelmiyor malesef. Benimde adetim cok duzenliydi, 28 gunde bir olurdum tam bir hafta surerdi. Ve kanama miktari az da degil fazla da degildi. Bende sizin gibi 1 yil dogum kontrol habi kullandim. Biraktiktan sonra 1 yil olmadi ve doktora gittim ki rahmimde miyomlar oldugunu ogrendim. Miyomda duzensizlik ve fazla kanama yaparmis ama benim hic oyle bisi olmadi. Coook stres yaptim ve bu sadeve bana zarar verdi. Siz stres yapmayin. İyi bir doktora gidin ve elinizden geleni yapin. Allahim size hayirli ve saglikli evlatlar versin insallah ♥️