Kızlar şuan hastanede yatıyorum bebeğim biraz ufak diye fazla beklemek istemediler acılmam 1 santim bile yokmuş akşama kadar aç karnına bekletildim dayanamadm tabiki doktorumu ara ara işimiz suni sancıyla dogumumu bşlatacaklardı sözde o dırumdayken alsalardı gücüm hiç kalmamıştı ki doguramazdım snra sonunda doktorumu bulduk ve yememe izin verdi lakin 12 den snra yine bişey yemek yok dedi sabah alacaklarmış hemşireler eğer gece sancın olmazsa sabah sezeryana alabilirler dedi şuan neye korkacagımı bilmiyorum benle aynı durumu yaşayan varmı 🙁🙄